søndag den 21. juni 2009

Trægulv rengøring | Sådan foretages rengøring af trægulv!

Med denne guide, giver jeg ( Kurt Gulvmand) gode råd og vejledning om rengøring af trægulv. Herunder vedligeholdelse af trægulve med forskellig former for gulvbehandling, herunder olie, lak eller lud. Du er altid velkommen til at ringe til mig. Jeg tager telefonen alle dage, også aften og i weekend. Der er også altid kaffe på kanden, såfremt du måtte have lyst til at kigge forbi.
Trægulv rengøring. Information og gode råd om rengøring af trægulv får du her. Hvordan udfører jeg rengøring af mit trægulv? Der kan ikke gives nogen generalle råd om rengøring af trægulv, idetmåden hvorpå rengøring af trægulv skal foretages, afhænger at gulvets overfladebehandling. Rengøring af et ubehandlet trægulv vil altid suge skidt til sig, faktisk kangulvet blive så beskidt at det er nødvendigt med en gulvafslibning eller måske ligefrem en udskiftning. Derfor er det nødvendigt med gulvbehandling på et trægulv,som kan beskytte mod slid, smuds og snavs. Dette kan enten være en sæbebehandlng, oliebehandling eller lakering. Rengøring af et oliebehandlet trægulv foretages med gulvsæbe som er specielt beregnet hertil. Rengøring af et lakeret trægulv foretages med et neutralt rengøringsmiddel.

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar