søndag den 21. juni 2009

Trægulv maling | Nyt look med maling af trægulv!

Et nyt hit er maling af trægulv. Jeg, Kurt Gulvmand, guider dig gerne igennem de mange muligheder for maling af trægulv. Med fokus på slidstyrke, udseende, interiør, design, arkitektur og farver er valget svært. Ring til mig alle dage, også gerne aften og weekend, det er selvfølgelig helt og aldeles uforpligtende. Jeg giver også gerne en kop kaffe, hvis du slår vejen forbi. Trægulv maling. Få inspiration og information om alt vedrørende maling af trægulv. Hvad kan jeg gøre, såfremt jeg ønsker en gulvbehandling uden at skulle afslibe mit trægulv?Ja, du kan vælge maling af trægulv, hvilket også er en sjov måde at sætte sit personlige præg på boligen. Med maling af trægulv kan du for eksempel have sorthvide skaktern i køkkenet, bamse og kylling påmalet i pigeværelset og et Manchester United logo i drengeværelset. Slip kreativiteten løs, idet du kan gøre gulvet ekstra spændende på en enkelt måde, ved at sætte malertape på som danner stjerner eller blot en bord. En bøtte maling kan udrette underværker for et livløst og nedslidt trægulv. Men husk at være varsom med at bruge maling i stærke og mørke farver på sit trægulv, idet det nemt kan virke for overvældende, især hvis man ikke har møbler eller interiør som kan danne en naturlig kontrast.

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar