fredag den 26. juni 2009

Køkkenbord | Gammelt køkkenbord som nyt!

Er dit køkkebord trist og slidt? Jeg, Kurt Gulvmand, tilbyder afslibning og efterbehandling af ethvert køkkenbord. Alt afhængig af træsort, køkkenbordets beskaffenhed og stand, udføres renovering efter dine ønsker og behov. Hvilke krav har jeg til mit køkkenbord? Skal det være blankt eller mat og rustikt? Hvad med rengøringsvenlighed og vedligeholdelse? Eller slidstyrke? Du er velkommen til at ringe til mig, jeg tager telefonen alle dage, også aften og weekend. Så kan vi få en snak om de mange muligheder, eller jeg kigger gerne ud til dig for en besigtigelse og vurdering, selv helt uforpligtende og uforbindende. Køkkenbord. Hvordan opfrisker man et slidt og grimt køkkenbord af træ? Ved en afslibning kan dit køkkenbord blive som nyt. Vi sliber overfladen af køkkenbordet og nogle ganske fåmy af en milimeter af selve træet. Derved fjernes vandskjolder, slidtage mm. på dit køkkenbord og det er klart til en ny efterbehandling med olie eller lak. Et køkkenbord i træ har en varme i sig og en naturlighed, som passer godt sammen med salat, bagtekatofler og røde bøffer. Et køkkenbord i træ kræver pleje. Man kan lakerer sit køkkenbord, men så mister træet en del af sin naturlighed og varme. Derfor foretrækker de fleste at behandle sit køkkenbord med olie eller sæbe.

Klik, og få mere information om køkkenbord

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar