søndag den 21. juni 2009

Gulvbehandlingsvirksomhed | Prøv Kurt Gulvmand!

Gulvarbejde, gulvrenovering, gulvafslibning, gulvafhøvling og gulvbehandling er blot nogle af de ord der kendetegner en gulvbehandlingsvirksmohed. Arbejde med gulve og trægulve, herunder lægning, behandling og renovering udføres af mig, Kurt Gulvmand. Jeg har arbejdet med trægulve hele mit liv, og giver gerne gode råd og vejledning. Du kan ringe til mig alle dage, også aften og weekend. Gulvbehandlingsvirksomhed. Vi er den gulvbehandlingsvirksomhed som du mangler. Jeg laver ikke andet end gulvafslibning, gulvafhøvling og gulvbehandling hver dag. Men det er der også mange andre gulvbehandlingsvirksomheder der gør. Jeg får de fleste kunder fordi vi laver et godt stykke arbejde, og sætter derfor en ære i at afleverer et godt og solidt håndværk til vore kunder, for så har vi også kunder i fremtiden. vi lægger ikke skjul på at vi er en af de største gulvbehandlingsvirksomheder i danmark.Og derfor har vi også en moralsk forpligtelse for, at gå i spidsen med hensyn til kvalitet, arbejdsmiljø, klimaansvar og udvikling af vore medarbejdere. Velkommen.

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar