søndag den 21. juni 2009

Gulvafslibning studierabat| Få 10% studierabat på gulvafslibning!

Du kan få studierabat på gulvafslibning her hos Kurt Gulvmand. Gulvrenovering af enhver art, herunder istandsættelser af fraflytningslejligheder eller gulvarbejde over vedligholdelseskonto. Jeg klarer det hele, blot ring til mig. Jeg tager telefonen alle dage, også aften og weekend, og få et godt tilbud på gulvafslibning. Jeg har en kort ventetid og fast lav pris. Gulvafslibning studierabat. Vi tilbyder gulvafslibning med studierabat. Alle former for gulvbehandling, gulvafhøvling og gulvafslibning tilbydes med studierabat. For at kunne få studierabatpå gulvafslibning skal studiekort fremvises, herefter ydes 10%. Udover studierabat på gulvafslibning tilbyder vi nu også en pensionistrabat på 10%. Vi udførergulvbehandling med olie, lak eller lud samt gulvafhøvlning og gulvafslibning. Såfremt du er studerende men ikke har fået dit studiekort endnu, får du alligevelstudierabat på gulvafslibning ved fremvisning af brev om optagelse på en videregående uddannelsesinstitution. Såfremt du ønsker yderligere information om studierabat på gulvafslibning er du velkommen til at kontakte mig.

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar