fredag den 26. juni 2009

Afslibning af bordplade | Få det smukke frem ved afslibning af bordplade

Ved afslibning af bordplade får du det smukke og æstetiske frem i din bordplade. Er din bordplade slidt og grim kan jeg få åretegninger og strukturer frem igen, samt give træet en dybde og glød. Skæreridser og hakker samt eventuelt kalk - og vandskader fjerrnes ved en afslibning af bordplade, hvorefter overfalden er nulstillet og klar til en ny overfladebehandling. Overfladebehandling af bordplader kan foretages på forskellige måder alt afhængig af bordpladens beskaffenhed og træsort. Ring til mig, Kurt Gulvmand, og få et godt råd om hvordan du igen får en pæn bordplade. Jeg tager telefonen alle dage, også aften og weekend. Afslibning af bordplade. Gode råd om afslibning af bordplade! Kan en afslibning af bordplade foretages med en gulvslibemaskine? En række gulvfirmaer tilbyder afslibning af bordplade og køkkenbordplade samt efterbehandling. Efter afslibning af bordplade skal der efterbehandles med sæbe, olie eller lak. Bordplader i eksotiske træsorter sommerbau, venge, teak eller palisander efterbehandles med olie, hvorimod skandinaviske træsorter som eg, bøg og ask også kan behandles med lak efter afslibning af bordplade. Olie giver træ en dyb varm glød og fremhæver den naturlige åretegning. Olien trænger ind og mætter træets celler og før overfladen rå og rustik samtidig medat den er afvisende overfor snavs og vand. Få mere information og inspiration om afslibning af bordplade her på hjemmesiden.

Klik, og få mere information om afslibning af bordplade

Af Kurt Gulvmand

1 kommentar:

  1. blog Dette er temmelig god ! Hvordan var det gjort . Jeg se noget virkelig interessant om dit websted , så jeg gemte til mine favoritter . Du kan besøge min Gulvafslibning

    SvarSlet