lørdag den 20. juni 2009

Gulvet knirker | Ring til Kurt hvis gulvet knirker

Hvorfor knirker mit trægulv? Hvad kan jeg gøre for at undgå at mit gulv knirker? Knirkende gulv, knirken, gulvet knirker, knirkeri. Det kræver en vurdering og gennemgang af dine gulve, for at fastslå hvad årsagen er til at gulvet knirker. Dette arbejde skal udføres af en professionel gulvmand. Jeg, Kurt Gulvmand, tilbyder rådgivning og vejledning. Ring til mig, gerne alle ugens dage, også aften og weekend, så kigger jeg gerne ud. Selvfølgelig helt uforpligtende. Gulvet knirker. Når gulvet knirker, er det ofte de mest irriterende steder man går. For eksempel indenfor døren eller i gangen og der hvor man går mest. Det hænger sammen medat der hvor slidtagen er størst er der også størst sandsynlighed for at gulvet knirker. Hvordan får man gulvet til at holde op med at knirke? Det kan være besværligtat gøre noget når gulvet knirker. Brædderne kan sømmes eller skrues fast, men hvis dette ikke virker skal hele eller dele af gulvet udskiftes. Der er ingen vidundermiddel til at hjælpe og fjerne når gulvet knirker. Normalt skyldes det at gulvet knirker, at underlaget ikke er helt plant eller at der er kommet afstand imellem gulvbræt og strø fordi gulvet ikke er sømmet ordentligt eller at underlaget var fugtigt da gulvet blev lagt.

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar