søndag den 21. juni 2009

Kurt Gulvmand | Kurt er en rigtig Gulvmand!

Kurt Gulvmand giver dig et godt tilbud på gulvafhøvling og gulvafslibning, samt gulvbehandling med olie, lak og lud. Jeg, Kurt Gulvmand, tager telefonen alle dage, også aften og weekend. Du er også altid velkommen til at ringe for at få et godt råd om renovering af gulve. Glvmand. hvor finder jeg en rigtig gulvmand? Og hvordan sikrer jeg mig at det er en gulvmand der kan sit kram? Mit bedste bud er at ringe rund til forskellige gulvfirmaer og bed om at tale med en gulvmand. Her kan du fremlægge dine idéer og dit gulvprojekt. Føler du så at vedkommende virker tillidsvækkende og kan svare dig pådine spørgsmål på en kompetent måde, kan det være en rigtig gulvmand. Endvidere kan du gå ind på hans hjemmeside og se om den virker informativ og seriøs, samtse om gulvfirmaet er i selskabsform. Vi mener i alt beskedenhed, at vi er et seriøst bud på den rigtige gulvmand. Med mange års erfaring indenfor gulvafslibning, ulvafhøvling og gulvbehandling udfører vi kvalitetshåndværk til fast lav pris og kort ventetid. Ring allerede idag og få et godt tilbud fra en solid gulvmand.

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar