lørdag den 20. juni 2009

Gulvsliber | Din lokale gulvsliber - Kurt Gulvmand

Hvor finder jeg den lokale gulvsliber? Ring til mig, Kurt Gulvmand, og få et godt tilbud på gulvslibning. Gulvrenovering udføres, herunder gulvafslibning og gulvafhøvling samt efterbehandling med olie lak eller lud.. Du er også velkommen til at kontakte mig for et godt råd eller hvis du har spørgsmål til gulvbehandling. Jeg kan træffes alle dage, også aften og weekend. Du er også velkommen til at kigge ind, der er altid kaffe på kanden, men ring lige i forvejen. Gulvsliber. Hvor finder jeg den rigtige gulvsliber? Og hvordan ved jeg at jeg finder en gulvsliber som er dygtigt og kan sit kram? Har du brug for en gulvsliber, så brug kontaktformularen på min hjemmeside. Du kan også få et online tilbud her & nu. For at være en god gulvsliber er det nødvendigt at have års erfaring og kompetenceindenfor gulvafslibning og gulvbehandling af trægulve. Vores gulvsliber laver ikke andet end afslibning og afhøvling af trægulve og sætter en ære i at udføreet godt stykke håndværk. Ring idag til din lokale gulvsliber og få et godt tilbud på gulvafslibning fra en solid partner. Som professionel gulvsliber tilbyder vialle former for renovering af trægulve, herunder gulvafslibning, gulvafhøvling og gulvbehandling med olie, lak eller lud. Velkommen

Af Kurt Gulvmand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar